A 2020-21-es Vendée Globe átlépte a száz napot, de messze még a vége. 

vendee_globe_vitorlazas_d106_00.jpg

február 15.

Alexia Barrier (TSE - 4 my Planet) nem volt jól... a hátára esett a kabinban, aminek következményeként alig tudott mozogni.

február 16.

Clément Giraud (Compagnie du Lit - Jiliti) huszonegyedik (99 nap, 20 óra, 8 perc, 31 másodperc)

február 17.

Miranda Merron (Campagne du France) huszonkettedik (101 nap, 8 óra, 56 perc, 51 másodperc)

február 18.

Szemelvények Miranda Merron sajtótájékoztatójából: ...korábban négyszer jártam a Déli-óceánon, de így sem tudtam, ezúttal mire számítsak. Azt sejtettem, hogy nem lesz egyszerű, úgyhogy kevéssé lepődtem meg... nincs megtervezett "visszatérő" programom, de egy steak-et már betoltam reggelire, így bizton állíthatom, hogy a dolog megkezdődött. A Vendée Globe igen fárasztó verseny, biztos, hogy az első pár nap sok alvással és sok evéssel telik majd. Talán a mentális része lesz a legnehezebb, hiszen 100 napnyi teljes szabadságból vissza kell térnem a kötöttségek világába. Brutális váltásnak ígérkezik.

február 19.

Ari Huusela (STARK): az előrejelzés 12-15 napra teszi az érkezésemet, de az eléggé megvisel, hogy újabb két nap vitorlázás után is két nappal hosszabb a várható út. Lehet, hogy sosem érek célba... :-) Jó volna partot érni végre főleg, hogy a többiek már ott vannak. De nem sietek, élvezem a napokat, és az előttem álló feladatra koncentrálok. Igaz, 103 nap után már hiányzik a friss étel és a tiszta ruha.

február 20.

Manuel Cousin (Groupé SETIN) huszonharmadik (103 nap, 18 óra, 15 perc, 40 másodperc)

február 21.

A hátfájásom beállt állandó szintre, nem túl kellemes, de már csak 1386 mérföld van hátra a célig, és ez az, ami számít! A Jean-Yves Chauve (versenyorvos - iSail) által javasolt gyógyszerek szedésével kontrollálható a kín. Bőszélben haladok, orrvitorlát kéne cserélnem, de csak akkor teszem meg, ha nem halogatható tovább a dolog. A reffelés és vitorla ki-betekerés megy, de persze tízszer olyan sokáig tart, mint egészségesen. Lényegében csak négykézláb bírok közlekedni, ha felállok, mindkét kezemmel tartanom kell a hátam, úgy viszont sem kapaszkodni, sem dolgozni nem tudok. A hátam egyik oldalára estem, ott az izmok biztosan megsérültek, azt nem tudom, tört-e valamim. A veséim rendben vannak, mert teszteltem a vizeletem, és nem volt benne vér - Alexia Barrier

február 22.

Várható befutási időpontok:

Isabelle Joschke - MACSF (versenyen kívül): február 24., dél és este nyolc között

Samantha Davies - Initiatives Coeur (versenyen kívül): február 25-26., éjfél és hajnali hat között

Alexia Barrier: február 28.

Ari Huusela: március 5-6.

vendee_globe_vitorlazas_d106_01.jpg

 

fotók és forrás: vendeeglobe.org

A bejegyzés trackback címe:

https://isail.blog.hu/api/trackback/id/tr2316432420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása