Szárnyalás válság idején - Audi MedCup Circuit
2010.02.04. 16:04
A hat célországban végzett felmérés alapján a Mediterráneumban zajló versenysorozat a 2009-es évet kifejezett sikerrel zárta - válság ide vagy oda. 24,9 millió eurónyi média megjelenés, 35% növekedés 2008-hoz képest.
A német Sport+Markt a World Sailing Management (a Grupo Santa Monica Sports tagja, a rendezvénysorozat szervezője) és az Audi megbízásából dolgozott, a helyszínek Spanyolország, Franciaország, Olaszország, Nagy-Britannia, Írország és Portugália. A lista egyúttal azt is tükrözi, mely országokban közvetítettek legtöbbet a TV-ben a versenyekről 2009 májusa és decembere között.
Nyomtatott kiadványokban 1201 cikket jelentettek meg, 6,3 millió euró becsült értékben. És a digitális világot sem hagyták pihenni: hírlevelek, videók és a sorozat honlapja 3,3 millió eurót adtak hozzá a fenti két összeghez.
Fernando Inigo, a GSMS marketing- és kommunikációs igazgatója hisz a WSM jó stratégiájában, így az idei évre sem vár keveset: a médiajelenlétünk 10%-kal nőtt világviszonylatban valamint 30%-kal Olaszországban és Franciaországban. Mindkét helyen tovább szeretnénk növelni megjelenéseink számát.
(forrás: medcup.org)
Szerző: isail
Szólj hozzá!
Címkék: média hírek válság televízió vitorlázás TP52 Audi MedCup GP42 World Sailing Management Fernando Inigo
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.