A matek vége - Transat 6.50

2009.10.27. 14:28

A Serie osztályban Charlie Dalin előnye végül nem volt elegendő, a portugál Francisco Lobato idejében beért.

 

 Nyilatkozata szerint: Charlie remekül vitorlázott. A lényeg az volt, hogy ideérjek, nem számított, hogy az előny 1 perc lesz vagy 20 óra. Egyáltalán nem vállaltam semmiféle kockázatot, Sam Manuard példája (árboctörés nem sokkal a cél előtt - iSail) elég elrettentő erőnek bizonyult. Funchalból meglehetősen fáradtan indultam, az egy hét média-őrület megártott. Amikor a Kanári-szigetek felé mentünk, kishíján rajtavesztettem nyugaton a forgolódó szeleken. Ezért aztán a Doldrums-övezeten igen konzervatív módon hajóztam át. Néhány mérföldet vesztettem Charlie-hoz képest, de nem aggódtam különösebben. Az útvonalra figyeltem, és nem törődtem a többiekkel. Most végre pihenhetek. A helyezésem négy év kemény munkájának gyümölcse, támogatóim is elégedettek, én pedig alig várom a következő Figaro-szezont.

 

"Végre pihenhetek!"

 

 Menetidő a második szakaszon: 20 nap, 18 óra és 7 perc, összesített idő: 26 nap, 19 óra és 39 perc (6,65 tmf). Előnye majdnem 11 óra Dalinhoz képest.

 

(fotó: transat650.org)

(forrás: ScuttleButt)

A bejegyzés trackback címe:

https://isail.blog.hu/api/trackback/id/tr183439417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása