A múlt után következzék a jelen. Emirates Team New Zealand - Luna Rossa.

 Patrizio Bertelli, a Luna Rossa csapatfőnöke. Régóta meghatározó arca az LV-nek.

     

LV_finals_race1_who.jpg

   

   Első futam, 1:0

  

LV_finals_race1_001.jpg  

LV_finals_race1_002.jpg 

     

Második futam, 1:1

    

LV_finals_race2_001.jpg  

LV_finals_race2_002.jpg

   

    

Harmadik futam, 2:1

  

LV_finals_race3_001.jpg    

LV_finals_race3_002.jpg     

 Negyedik és ötödik futam, 4:1

  

LV_finals_race4_001_AK.jpg   

LV_finals_race4_002_AK.jpg  

LV_finals_race4_003_GMR.jpg

     

 Hatodik futam, 5:1

    

LV_finals_race6_001.jpg   

 A csapatkapitány is kiveszi a részét a feladatokból, 56 évesen ott nyomja a hajón...

      LV_finals_race6_002.jpg

   

 Hetedik futam, 6:1

  

LV_finals_race7_001.jpg  

LV_finals_race7_002.jpg

   

 Nyolcadik futam, 7:1

  

LV_finals_race8_001.jpg 

LV_finals_race8_002.jpg  

LV_finals_race8_003.jpg  

LV_finals_race8_004.jpg

    

                            

Szolgálati közlemény:

Kövessetek minket a Facebook-on, akadnak finomságaink, amiket csak ott jelenítünk meg! És van még Twitter oldalunk is.

      

 Ezzel az Emirates Team New Zealand megnyerte a hét győzelemig tartó döntőt, vele Louis Vuitton kupát, így övé a jog, hogy Kihívóként az America's Cup-ban megmérkőzzön az Oracle Team USA-val, a Védővel.

 

 (fotók: 1-3,6,7,10-17: Gilles Martin-Raget; 4,5,8,9,18 : Abner Kingman)

 (forrás: americascup.com)

A bejegyzés trackback címe:

https://isail.blog.hu/api/trackback/id/tr325476169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása