Van egy olyan szabály a SailGP-ben, ami más vitorlás versenyen nincs. Ennek apropóján kicsit körbejártuk az egész sorozatot és annak koncepcióját.

parti-halasztas-podcast-vitorlas-tudattagitas-ok-csesztek-el-1.jpg

Van annak valami szépsége, amikor arra következtetésre jutsz, hogy vízre szállás helyett jobb lett volna a parton maradni. A SailGP-ben nemrég megesett egy ilyen. Sérülések, büntetések, pontlevonások... volt itt minden, mi pedig jól kibeszéltük.

Az a bizonyos szabály, amelyre a podcastban csak hivatkozunk (a magyar fordítás a mi próbálkozásunk):

DAMAGE / RECKLESS SAILING
If reasonably possible, a boat, or support persons, shall not:
(a) cause damage or injury; or
(b) manage the boat in a manner likely to result in damage, including further damage, or injury;
to a boat, person, or equipment supplied by an Organizing Authority.
This rule applies at all times.

„SÉRÜLÉS / GONDATLAN VITORLÁZÁS
Ha ésszerűen lehetséges, a hajó vagy a segítő személyek nem:
a) okozhatnak kárt vagy sérülést; vagy
(b) kezelhetik úgy a hajót, hogy az kárt okozhasson (beleértve további károkat vagy sérüléseket)
egy, a Szervezők által biztosított hajónak, személynek vagy felszerelésnek.
Ez a szabály mindenkor érvényes.”

Az adást még múlt héten, a San Francisco-i forduló előtt vettük fel, ennek fényében hallgasd.

Parti Halasztás, első adás:

 

címlapfotó: SailGP

A bejegyzés trackback címe:

https://isail.blog.hu/api/trackback/id/tr3618824778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása