Voltaképpen teljességgel érthetetlen, hogy miért kellett erre ennyi ideig várni:

Az "Epic Split" számtalan paródiát megélt, a Volvo filmjének népszerűségét nagy részben ez adta. Arról reklámszakemberek sokat vitatkoznak, hogy hatékony-e a reklám, azt viszont kevesen kérdőjelezik meg, hogy népszerű - az eredeti filmet eddig több mint 72 milliószor nézték meg.

Volt itt korábban mindenféle paródia, talán a legemlékezetesebb a magyar utómunka stúdió által készített kamu Chuck Norris reakció volt, de vitorlázóknak mindeddig nem jutott eszébe felülni a lóra, vagy csak mi nem vettük észre a próbálkozást. Az egykori Valencia Sailing, ma VSail oldalán.

  

  

Ha olvasóink között vannak, akik mégsem találkoztak volna eddig a Volvo és Van Damme eredeti reklámfilmjével, azoknak küldjük szeretettel:

 

Kövessetek bennünket Facebook-on, akadnak finomságok, amiket csak ott jelenítünk meg! És van még Twitter-oldalunk is…

  

A bejegyzés trackback címe:

https://isail.blog.hu/api/trackback/id/tr706389193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.