Hajóról is visszavágnak Van Damme-nak
2014.06.20. 12:21
Voltaképpen teljességgel érthetetlen, hogy miért kellett erre ennyi ideig várni:
Az "Epic Split" számtalan paródiát megélt, a Volvo filmjének népszerűségét nagy részben ez adta. Arról reklámszakemberek sokat vitatkoznak, hogy hatékony-e a reklám, azt viszont kevesen kérdőjelezik meg, hogy népszerű - az eredeti filmet eddig több mint 72 milliószor nézték meg.
Volt itt korábban mindenféle paródia, talán a legemlékezetesebb a magyar utómunka stúdió által készített kamu Chuck Norris reakció volt, de vitorlázóknak mindeddig nem jutott eszébe felülni a lóra, vagy csak mi nem vettük észre a próbálkozást. Az egykori Valencia Sailing, ma VSail oldalán.
Ha olvasóink között vannak, akik mégsem találkoztak volna eddig a Volvo és Van Damme eredeti reklámfilmjével, azoknak küldjük szeretettel:
Kövessetek bennünket Facebook-on, akadnak finomságok, amiket csak ott jelenítünk meg! És van még Twitter-oldalunk is…
Szerző: vordecker
Szólj hozzá!
Címkék: reklám humor vitorlázás Volvo Jean-Claude Van Damme Epic Split X35
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.