A hat célországban végzett felmérés alapján a Mediterráneumban zajló versenysorozat a 2009-es évet kifejezett sikerrel zárta - válság ide vagy oda. 24,9 millió eurónyi média megjelenés, 35% növekedés 2008-hoz képest.

 

 A német Sport+Markt a World Sailing Management (a Grupo Santa Monica Sports tagja, a rendezvénysorozat szervezője) és az Audi megbízásából dolgozott, a helyszínek Spanyolország, Franciaország, Olaszország, Nagy-Britannia, Írország és Portugália. A lista egyúttal azt is tükrözi, mely országokban közvetítettek legtöbbet a TV-ben a versenyekről 2009 májusa és decembere között.

 Nyomtatott kiadványokban 1201 cikket jelentettek meg, 6,3 millió euró becsült értékben. És a digitális világot sem hagyták pihenni: hírlevelek, videók és a sorozat honlapja 3,3 millió eurót adtak hozzá a fenti két összeghez.

    

AudiMedCup2009articles_600.jpg

  

 Fernando Inigo, a GSMS marketing- és kommunikációs igazgatója hisz a WSM jó stratégiájában, így az idei évre sem vár keveset: a médiajelenlétünk 10%-kal nőtt világviszonylatban valamint 30%-kal Olaszországban és Franciaországban. Mindkét helyen tovább szeretnénk növelni megjelenéseink számát.

 

(forrás: medcup.org)

A bejegyzés trackback címe:

https://isail.blog.hu/api/trackback/id/tr843439485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.