Két héttel a rajt után a fáradtság jelei ellenállhatatlanul törnek elő a versenyzőkből. Mindenkinek vannak technikai problémái, azok haladnak elöl, akiknek a legkevesebb.

 

 A szabályok szerint, ha egy hajó technikai gondok miatt kikötőbe áll, akkor minimum három órát ott is kell maradnia. Saint Bart-nál át kell haladni egy kapun, kézenfekvőnek tűnik, hogy ott kérjen segítséget, aki rászorul.  Igen ám, de a "technikai gond" mibenlétét ki dönti el? Így aztán lehetőség adódik némi pihenőre, a készletek feltöltésére. Valamint az időjárási előrejelzések alaposabb tanulmányozására: a mezőny előtt halad egy keleti szél, ami görgeti a felhőket, így napok óta csak a szürkeséget nézik, és minden csupa víz.

Tanguy de Lamotte és Adrien Hardy (Initiatives-Novedia) kevesebb, mint 900 mérföldre vannak az ellenőrző ponttól, előnyük 110 mérföld a második pároshoz (Giovanni Soldini / Pietro D'Ali - Telecom Italia) képest, ráadásul az olaszoknak törött az előmerevítőjük. Harmadik helyen Bruno Jourdren / Bernard Stamm (Cheminees Poujoulat), 126 mérfölddel lemaradva az elsőktől. És nem sokkal (5 mérföld) a negyedik (Damien Seguin / Armel Tripon - Cargill - MTTM) előtt.

 

(forrás: ScuttleButt) 

A bejegyzés trackback címe:

https://isail.blog.hu/api/trackback/id/tr853439423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.