Egy hete rajtolt el a 24 hajó, de már csak 17 páros van versenyben. És ők is kettészakadtak.

 A  nyugatra tartók vannak többen, ők közel voltak az Azori-szigetekhez, öten a part (Afrika) mellett maradtak (innen kerül  ki az utolsó), de ők a kereskedelmi szelekre bazíroznak. Jelenleg 10-12 csomós sebességgel haladnak, spinakker alatt. Tervezett útvonalukról érdemes tudni, hogy 700 mérfölddel hosszabb, mint amire a többiek készülnek, ám a legutóbbi két transzatlanti versenyen ez volt a legjobb. A Saint Bart-i kapuig 2500, a Progreso-ban található célig 4000 mérföld van hátra, korai lenne tehát bármit is mondani.

 Tanguy de Lamotte és Adrien Hardy (Initiatives-Novedia) áll pillanatnyilag az élen, ők vezetik fel a nyugati csoportot. Déli pozíciójuk remekül fizet.

 

 Az első öt október 25-én 13órakor:

1. Initiatives - Novedia, Tanguy De Lamotte / Adrien Hardy 3862 tmf a célig

2. Mistral Loisirs - Pole Sante Elior, Thierry Bouchard / Oliver Krauss, 50.58 tmf az elsőtől

3. Cargill-MTTM, Damien Seguin / Armel Tripon, 50.82 mf

4. Cheminées Poujoulat, Bruno Jourdren / Bernard Stamm, 56.62 tmf

5. Telecom Italia, Giovanni Soldini / Pietro D'Ali, 80.76 tmf

 

 (forrás: ScuttleButt)

A bejegyzés trackback címe:

https://isail.blog.hu/api/trackback/id/tr673439418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.