Kis Karácsony - nagy képek

2012.12.25. 01:37

Régóta van már talonban ez a poszt, és ennek meg is van az oka - a lustaságon kívül is. Amikor a képeket készítettem, október eleje volt, mire végeztem a több száz kép átnyálazásával, válogatásával eltelt egy-két hét a munkák mellett. Isail szaki beszámolója mellé terveztem önálló posztot is a képeknek, aztán az élet máshogy hozta.

Team Aqua from Peninsula Petroleum

November elején pár betörő úgy gondolta, náluk jobb helyen lesz a laptopom és a teljes fényképezőgép felszerelésem. Betörtek a lakásomba, és ami könnyen mozdítható volt, azt vitték is. A magyar rendőrség pedig szokása szerint semmit nem tett, a papírmunka elvégzése után lezárták a "nyomozást". Úgyhogy azóta se gépek, se képek. Kivéve ezek, amiket még októberben feltöltöttem a Flickr-re, de eddig nem vitt rá a lélek, hogy kiposztoljam. Ma van Karácsony, gondoltam, ha ma nem osztom meg, akkor soha.

Jó képnézegetést, Boldog Karácsonyt minden olvasónknak! 

A bejegyzés trackback címe:

https://isail.blog.hu/api/trackback/id/tr334889544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása