Hírblokk
2010.11.03. 11:25
Rohanó hajók, álló hajó, épülő hajó.
- Franck Cammas rohan a mezőny élén az október 31-én elrajtolt Route du Rhum versenyen. Átlagsebessége eddig nem esett 20 csomó alá. Az induló 84 hajóból azonban már csak 82 van mögötte, a Cote d'Or II trimarán fedélzetéről ugyanis kiemelték Bertrand Quentin-t, aki fáradtságra, hányingerre és mellkasi fájdalmakra panaszkodott. Ma reggel 7:40-kor az egyes osztályok éllovasai: Franck Cammas - Groupama 3 (Ultime), Armel Le Cléac'h - Brit Air (IMOCA), Franck-Yves Escoffier - Crépes Whaou! (Multi 50), Thomas Ruyant - Destination Dunkerque (Class 40), Andrea Mura - Vento di Sardegna (Rhum).
- November elsejével Pascal Bidegorry, a 14 fős csapat és a Brest-ben kikötött Banque Populaire maxi trimarán hivatalosan is "stand-by" üzemmódba lépett a Jules Verne Trophy-n. Parti navigátoruk, Marcel van Triest és navigátoruk, Juan Vila folyamatosan elemzi a hatóránként érkező friss időjárás-előrejelzési adatokat. Bidegorry naponta kétszer egyeztet velük, a legénységre így Jeremie Beyou felügyel. A megdöntendő idő 48 nap, 7 óra, 44 perc és 52 másodperc.
- Új-Zélandon, a Core Builders műhelyében megkezdődött az első AC45-ös katamarán építése (fotók: Ivor Wilkins):
(forrás: ScuttleButt, Sail-World)
Szerző: isail
Szólj hozzá!
Címkék: katamarán Jules Verne Trophy Franck Cammas Új-Zéland Pascal Bidegorry AC45 Route du Rhum Core Builders Ivor Wilkins
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.