Rögtön rekorddöntéssel mutatkozott be első nagy versenyén a következő Volvo Ocean Race-re készülő Franck Cammas és tízfős csapata. A Groupama 70 vasárnap dél körül szelte át a Sevenstar Round Britain and Ireland verseny célvonalát.
kép
Az 1802 tengeri mérfőld hosszúságú távot 5 nap 21 óra 26 perc alatt teljesítette a csapat. A 12,74 csomós átlagsebességgel haladó csapat jócskán - 14 óra 3 perccel - megdöntötte az eddig rekordot, amelyet Dee Cafari és Sam Davies állított fel még 2009-b
A győzelmen kívül a legnagyobb megelégés a legutóbbi Jules Verne Trophy győztesének az lehetett, hogy új egytesttű hajója, olykor 30 csomó feletti sebességgel szinte repült az Északi és az Ír Tenger hullámai felett, de mindig az őket repítő szélnél gyorsabban, ami eddig általában csak a többtestű hajókra volt jellemző.
A francia csapat a versenyt a másik elkészült új VOR70-es, a kék Telefonica előtt nyerte meg, amely szintén bőven a korábbi rekord időn belül ért célba.
A verseny oldala: http://sevenstar.rorc.or

Rögtön rekorddöntéssel mutatkozott be első nagy versenyén a következő Volvo Ocean Race-re készülő Franck Cammas és tízfős csapata. A Groupama 70 vasárnap dél körül szelte át elsőként a Sevenstar Round Britain and Ireland verseny célvonalát.

kép
Az 1802 tengeri mérfőld hosszúságú távot 5 nap 21 óra 26 perc alatt teljesítette a csapat. A 12,74 csomós átlagsebességgel haladó csapat jócskán - 14 óra 3 perccel - megdöntötte az eddig rekordot, amelyet Dee Cafari és Sam Davies állított fel még 2009-b
A győzelmen kívül a legnagyobb megelégés a legutóbbi Jules Verne Trophy győztesének az lehetett, hogy új egytesttű hajója, olykor 30 csomó feletti sebességgel szinte repült az Északi és az Ír Tenger hullámai felett, de mindig az őket repítő szélnél gyorsabban, ami eddig általában csak a többtestű hajókra volt jellemző.
A francia csapat a versenyt a másik elkészült új VOR70-es, a kék Telefonica előtt nyerte meg, amely szintén bőven a korábbi rekord időn belül ért célba.
A verseny oldala: http://sevenstar.rorc.or

groupama_70.jpg

Az 1802 tengeri mérfőld hosszúságú távot 5 nap 21 óra 26 perc alatt teljesítette a csapat. A 12,74 csomós átlagsebességgel haladó egység jócskán - 14 óra 3 perccel - döntötte meg az eddigi rekordot, amelyet Dee Cafari és Sam Davies állított fel még 2009-ben.

A győzelmen kívül a legnagyobb megelégedés a legutóbbi Jules Verne Trophy győztesének az lehetett, hogy új egytestű hajója, amely a korábbi szériában nyertes Ericsson 4 átépítéséből született, olykor 30 csomó feletti sebességgel szinte repült az Északi- és az Ír-tenger hullámai felett, de mindig az őket repítő szélnél gyorsabban, ami eddig általában csak a többtestű hajókra volt jellemző.

A francia csapat a versenyt a másik elkészült új VOR70-es, a kék Telefonica előtt nyerte meg, amely szintén bőven a korábbi rekord időn belül ért célba.

Forrás a verseny oldala: Sevenstar RORC, itt

A bejegyzés trackback címe:

https://isail.blog.hu/api/trackback/id/tr503439598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása